Miegs grūtniecības pirmajā trimestrī: trīs traucējumi, ar kuriem, iespējams, sastapsies - Grūtniecība <!--if()-->- <!--endif--> - Grūtniecība - Vecākiem


Galvenā lapa » Grūtniecība » Grūtniecība Pievienot jaunu ierakstu

Miegs grūtniecības pirmajā trimestrī: trīs traucējumi, ar kuriem, iespējams, sastapsies

 

Vai kopš esi stāvoklī, dziļš miegs ir vien tālās atmiņās? Nelabums, grēmas un nepārtraukta nepieciešamība uz tualeti var radīt zināmas neērtības Tavā dzīvē. Izrādās, lielākā daļa grūtnieču agri vai vēlu sastopas ar miega traucējumiem. Lasi un uzzini, kādi šie traucējumi ir un kas tos izraisa!

 
 

 Traucējums nr.1: pēkšņa vajadzība nosnausties

 
 

 Paša grūtniecības sākumā, Tu sāksi justies ļoti miegaina visas dienas garumā. Šī pēkšņā vēlme pagulēt saistīta ar progesterona jeb sieviešu hormona izmaiņām, kas palīdz regulēt reproduktīvo ciklu, tomēr tam ir arī nomierinošs efekts. Tādējādi pat normāla darba diena Tev var šķist tik apgrūtinoša kā maratona skriešana. Tu esi tik ļoti nogurusi, ka domā, ka esi saķērusi drudzi.

 
 

 Lai gan progesterons liek Tev justies miegainai pa dienu, tas var sagraut Tavu miegu naktī, novedot pie vēl lielāka noguruma dienā. Par nelaimi, šai problēmai nav cita risinājuma kā vien atpūsties tik daudz, cik vari, pat ja nevari iemigt ciešā miegā. Atceries, ka stundas, ko pavadi atpūšoties gultā, ir gandrīz vienlīdzīgas stundām, ko pavadi miegā, tāpēc dodies atpūsties jau uzreiz, kad rodas tāda vēlēšanās!

 
 

 Traucējums nr.2: problēmas ērti iekārtoties

 
 

 Tavas jauniegūtās krūtis, kas piebriest ar katru dienu arvien vairāk, ir cietas un neļauj atrast ērtu gulēšanas pozu, sevišķi, ja Tu esi pieradusi gulēt uz vēdera. Pirmais trimestris ir īstais laiks, lai sāktu mācīties gulēt uz kreisajiem sāniem, lai uzlabotu asiņu plūsmu un barības vielu piegādi auglim, kā arī lai palīdzētu aknām atbrīvoties no šlakvielām un šķidruma.

 
 

 Jo ātrāk pieradīsi gulēt šajā pozā, jo labāk Tu gulēsi, kad puncis būs pavisam liels!
 

 
 

 Traucējums nr.3: nepārtraukta vajadzība čurāt

 
 

 Vēl viens miega „zaglis” ir tualetes apmeklējums, ko izraisa pieaugošā dzemde, kas savukārt izdara spiedienu uz urīnpūsli, tādējādi liekot apmeklēt tualeti daudz biežāk kā iepriekš. Ja Tev ir apnicis nemitīgi doties uz tualeti, tad samazini izdzertā šķidruma daudzumu pēcpusdienā un vakarā!

 
 
 

 Esi pacietīga- arī tas paies!

 
 

 Ja Tu jūties viegli aizkaitināma, nogurusi, bezspēcīga un naktīs nevari gulēt, zini, ka Tu neesi viena.

 

Vairāk kā 50% grūtnieču vismaz reizi nedēļā nosnaužas darba laikā, kamēr 60% dienā snauž brīvdienās.

 
 

 Pirmais grūtniecības trimestris ir nogurdinošs, tāpēc ieklausies savā ķermenī, kas pateiks, kad piebremzēt un atpūsties!

 

Kategorija: Grūtniecība | Pievienoja: AIRITA (05.01.2010)
Skatījumu skaits: 4914 | Atslēgvārdi: grutnieciba, miegs | Reitings: 5.0/3